PGA TOUR 2K23 1,300 VC Pack
This product will no longer be available for purchase as of 3/13/2026. NOTE: All multiplayer servers for PGA TOUR 2K23 will be shutdown as of 3/12/2027. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. This pack contains 1,300 VC (1,200 + 100 Bonus). Use VC to personalize your PGA TOUR 2K23 MyPLAYER with branded gear and apparel, equip club fittings, raise the stakes in Skins matches, and purchase golf balls and golf ball skins.