Persona 3 Reload: Persona 5 Royal Shujin Academy Costume Set
Persona 3 Reload: Persona 5 Royal Shujin Academy Costume Set contains additional content that allows you to use Shujin Academy costumes from Persona 5 Royal. *This product can also be purchased in a bundle. Please be careful not to accidentally purchase multiple times.