Peggle 2 - Plants vs. Zombies Garden Warfare Costume Pack
Red Alert! The Peggle Masters have been drafted, but they’re not dodging! Our humble heroes have been hybridized into Plants vs. Zombies Garden Warfare fighting machines, and they’re on a mission to search and destroy every last peg. But whose side are they on? Has Luna sympathized with the undead? Will Bjorn take Zombies down with his farts? Can Jeff even fit into his fatigues? Find out in this action packed costume collection, which contains 7 combat ready costumes with updated sounds - one for each soldier- er, master. Whether they’re Plants or Zombies, this brigade will battle with pride- and joy!