Order of Battle: Endsieg
Victory or Death - what shall it be? The final chapter of the "krieg" trilogy is here: after four years of campaigning the battle-tested Wehrmacht will have to face its hardest challenges in Order of Battle: Endsieg. The Endsieg campaign, the biggest and longest yet, includes 16 unique scenarios. The story begins right after the Battle of Kursk, where the game provides the option to import a core force from either the Panzerkrieg or Sandstorm campaign. The first five scenarios are based on the historical 1st Soviet offensive in the Donbass in summer 1943, up to the Leningrad–Novgorod strategic offensive in early 1944. A decisive defeat of the Red Army will eventually allow total victory over the Soviet Union, while failure to do so will turn the campaign away from the Eastern Front and into the Battle of Anzio in Italy. In the second part of the campaign the player's forces are transferred to the west, where the Allied invasion of Normandy has opened a new front. Initially you'll be forced on the defensive, and you'll be tasked to extract other German forces from the Falaise trap, defeat Allied airborne units in Market-Garden, and defend the city of Aachen and the Huertgenwald against heavy attacks. By reaching a decisive victory in the German Ardennes Offensive in December 1944 the tide of the war can finally be turned again, leading to a set of ultimate battles to destroy the Allied armies once and for all. Covering the final years of the war, Endsieg offers powerful weapons such as Tiger II heavy tanks, Jagdpanther tank destroyers and Me-262 jetfighters as well as several new specializations. But beware, the enemy has brought many deadly new weapons of their own! Are you ready to change history?