My Fantastic Ranch: Unicorn & Dragons
Take riding, flying and aerobatics lessons on the back of unicorns and dragons! Train dragons and unicorns in your fantastic ranch. Build the perfect ranch to raise these magical creatures and become the best trainer in the enchanted kingdom! Take care of your fantastic creatures: Build the facilities you need to take care of your unicorns and dragons. Take care of their everyday well-being and ensure they have an environment where they can thrive. Hire staff to feed and look after them. Remember: they sometimes need to rest, otherwise they are prone to silliness. Give fun lessons: Kids will come to your ranch to take lessons with your animals. Build an arena for students to practise riding their favourite dragon or unicorn, a hoop course for practising aerobatics and flying, and much more. Become the most famous ranch in the kingdom: Earn gems to upgrade your buildings, decorate your ranch and adopt more magical creatures. The more your ranch's reputation grows, the more students will want to enrol in lessons and enter tournaments. Pair riders with their favourite magical steed to create the best duos, and impress the Prince and Princess of the kingdom during festivals. A colourful and fun game for all ages: My Fantastic Ranch is an easy-to-play game with a unique design. It is perfect as an introduction to management simulation games and for being immersed in a fantasy world filled with the most adorable creatures.