Forza Motorsport 7 2018 Audi #1 Audi Sport RS 3 LMS
The Forza Motorsport 7 Spotlight car for January is the 2018 Audi #1 Audi Sport RS 3 LMS. This month, we're highlighting Audi Sport customer racing with this turbocharged touring racer as a FREE download for our players! Once this add-on is acquired, you are granted a one-time only, free addition of the car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge. Requires Forza Motorsport 7 to play.