Forza Motorsport 6 Top Gear Car Pack
The Top Gear Car Pack for Forza Motorsport 6 features seven cars for you to collect, race, and customize, including the 2015 Dodge Charger Hellcat, 2016 Jaguar F-TYPE Project 7, and the 2014 Ferrari FXX K. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 6 garage, with no additional cost.