Forza Horizon 4 Fortune Island
INCLUDED WITH FORZA HORIZON 4 ULTIMATE EDITION, ULTIMATE ADD-ONS BUNDLE, AND EXPANSIONS BUNDLE. Seek your fortune in the most treacherous Horizon expansion yet, where you will conquer extreme terrain, lightning storms, and perilous roads in search of hidden treasure. Embark on a new campaign, solve Treasure Hunt riddles, and carve your own path in new Trailblazer PR Stunts. Tackle the island’s twisting mountain switchbacks, ocean cliffside roads and rough terrain in 10 exciting new cars including the 2019 Lamborghini Urus, 2017 Ram Rebel TRX Concept, and the 2018 BMW M5. Earn 24 Achievements and 500 GS.