Forza Horizon 3 Playseat Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 2017 Aston Martin DB11, 2016 Honda Civic Type R, 2016 Cadillac ATS-V, 2016 Vauxhall Corsa VXR, 1985 HDT VK Commodore Group A, 1990 Renault Alpine GTA Le Mans, and 1970 Honda S800. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 3 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately, or as one of the six monthly car packs included with the Forza Horizon 3 Car Pass.