FIA European Truck Racing Championship Indianapolis Motor Speedway Track
The most prestigious track in the United States ever since it was built in 1909, the Indianapolis Motor Speedway is the second oldest purpose-built motor racing circuit in the world. Its capacity, with room for over 400,000 spectators, makes it an ideal setting for legendary motorsport battles. In ETRC, Indianapolis is the ideal track for showing off the power of trucks.