Enlisted - "Invasion of Normandy": Colt Monitor Squad
This pack includes: - A premium unit of the 28th Infantry Division of the 112th US Army Infantry Regiment; - The squad consists of 4 soldiers of the "Gunner" class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with Colt Monitor machine guns (a unique weapon that is available for this squad only); - 300 Gold. When purchasing this pack, you will acquire a premium unit of the 28th Infantry Division of the 112th US Army Infantry Regiment. The squad consists of 4 soldiers of the "Gunner" class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with Colt Monitor machine guns (a unique weapon that is available for this squad only).