Chess Ultra X Purling London Mr. Jiver Art Chess
Presenting the Mr. Jiver Art Chess set; specially commissioned by Purling London and now available in the virtual world of Chess Ultra. Created by London based street artist Mr. Jiver, this Art Chess set features a distinctive graffiti style painted across each luxury Staunton piece. With a unique combination of vivid colours and masterful spray work, The Mr. Jiver Art Chess set is truly one of a kind. This pack contains a chess set only, which can be used in any environment in the game.