Bundle - HoPiKo and Tango Fiesta
Tango Fiesta is an action packed, top-down, cooperative, two-stick, shooter for 1 to 4 players. Set in a world where the events from every single 80’s action film ever made actually happened to one unlucky hero, John Strong. Join forces with up to three friends get to blast, shoot and knife your way through endless procedurally generated levels in the ultimate true story behind all those amazing movies! The evil Nanobyte virus is out, gaming is over... It’s time to hook up your power gloves and save your HoPiKo brothers! HoPiKo is an intense speed run platformer where you get to save gaming. Jump from platform to platform avoiding death, exploiting shortcuts and ripping through 100s of hand-crafted levels, each one dropped into a 5-stage mini run designed to break your mind! Compete to be the fastest in the world with time based scores, level pars and collectable retro consoles opening unique bonus runs.