7,500+ (2,500 Bonus) ONRUSH Platinum Credits (Total 10,000)
Purchase 7,500+ (2,500 Bonus) ONRUSH Platinum Credits (Total 10,000). This is an in-game currency that can be used in ONRUSH on a variety of items including new vehicles, character skins, victory dances, tombstones and more. Note: This is an in-game currency. You can earn Gold Credits in-game and the Gold Credits will always be spent before Platinum Credits whenever you make a purchase.