Yumia and Flammi Swimsuit Set
Swimsuit costumes for Yumia and Flammi. Adds a unique swimsuit costume for both Yumia and Flammi (two total). List of Contents: - "Waterside Alchemist" Costume for Yumia - "Flying Water Jug" Costume for Flammi Note: - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.