"Flying Water Jug" Costume for Flammi
A swimsuit costume for Flammi. Adds the "Flying Water Jug" costume for Flammi. Note: - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - This product is part of the "Atelier Yumia - Swimsuit Set" and "Yumia and Flammi Swimsuit Set" - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.