"Waterside Alchemist" Costume for Yumia
A swimsuit costume for Yumia. Adds the "Waterside Alchemist" costume for Yumia. Note: - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - This product is part of the "Atelier Yumia - Swimsuit Set" and "Yumia and Flammi Swimsuit Set" - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.