Zoo Clues (Windows)
Get ready to go wild with Zoo Clues, a spot the difference adventure packed with animal antics and visual surprises! Each level drops you into a lively zoo scene with two nearly identical images but don’t be fooled. A missing stripe, a shifted tail, or a sneaky change in the habitat is waiting to be discovered. Whether you’re racing the clock in Challenge Mode or exploring at your own pace in Casual Mode, every puzzle delivers that rewarding “aha!” moment. With colourful zoo visuals, easy to learn controls, and a compelling “just one more level” feel, Zoo Clues is the perfect game for puzzle lovers who enjoy sharp observation, playful details, and uncovering every hidden clue in the zoo.