Zenless Zone Zero — 3280 Monochromes
Purchase to get 3280 Monochromes, and an extra 3280 Monochromes on your first purchase in Zenless Zone Zero. Monochromes can be used to purchase bundles and can be traded for Polychromes. Polychromes can be traded for Encrypted Master Tape, Master Tape, Ether Battery, etc. Encrypted Master Tape and Master Tape can be used in Signal Search for a chance to obtain rare Agents and W-Engines.