Z Style Pack
Live the high life of Zimos himself by adding a weapon to your arsenal and an outfit to your wardrobe with the Z Style Pack. You won't go unnoticed in the bold and pimpalicious outfit good enough to be called The "Z". Arm yourself with the super flashy Bling Shotgun and your bullets won't be the only thing that makes an impact.