This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Take a trip down memory lane and demonstrate RUTHLESS AGGRESSION with the Ruthless Aggression Pack featuring throwback versions of John Cena as The Prototype, Batista as Leviathan, Randy Orton, and Brock Lesnar. Plus gain access to the WrestleMania 22 arena, and the John Cena Legacy Championship.