This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. The Bad Bunny Bonus Pack features global music phenom Bad Bunny as a playable character, and a ruby-tier MyFACTION card for WWE 2K23. The Bad Bunny Bonus Pack is already included as part of the WWE 2K23 Deluxe and Icon Editions.