WWE 2K20 Accelerator
Take control of your WWE 2K20 experience with the WWE 2K20 Accelerator. Players can gain access to all unlockable content available at launch via the game’s Purchasable section and take full control of the overall rankings and attribute levels of all playable characters. Think your favorite Superstar should have a higher overall rank? The choice is all yours! This item is included in the WWE 2K20 Deluxe Edition.