WWE 2K19 Accelerator
Decide the overall rankings and attribute levels of every WWE Superstar and Legend in the game. Unlock every WWE Superstar and Legend, including alternate attires, with the Accelerator pack! Note: This item is included in the Season Pass premium content purchase.