WWE 2K17 Legends Pack
Expand your roster and play as some of the greatest legends in WWE history with the WWE 2K17 Legends Pack. Playable legends include Brutus “The Barber” Beefcake, Eddie Guerrero, Greg “The Hammer” Valentine, Sycho Sid, and Tatanka. Note: This item is included in the Season Pass premium content purchase.