Wizard with a Gun: Bounty Edition
Wizard with a Gun: Bounty Edition bundles the base game with the Gunmancer Pack and Bounty Hunter Pack. Wizard with a Gun is an online sandbox survival game for 1 - 4 players set in a magical wilderness wrought with dangerous creatures and arcane mysteries. Embark on a journey alone or with a friend to collect, craft, and outfit your wizard however you see fit as you explore the unknown. Carefully design weapons, bullets, and furnishings for your tower home but try not to burn it all down as the magic you wield escalates beyond your control... Magical Weapon Customization Collect resources from the world and craft unique enchanted ammunition for your arsenal of guns. Combine elements for intended or suprising effects that alter the shot, blast radius, bullet trail, and even the status of the creature in your crosshairs Customized Whimsical Wizards Create a dazzling wardrobe for your magic wielder from robes and hats to armor and accessories - functional and fashionable in a way that's sure to impress. Randomly Generated Biomes Explore and uncover new sections of the world filled with deserts, swamps, tundra, and prairies - all loosely floating together through space and time after the world was fractured. Unleash cosmic power from the safety of your tower to reset the world and emerge once again to find a new layout to once familiar lands. Cooperative Adventuring Survive alone or with wizard friends in online cooperative play to combine resources, magic, and creativity in your tower building. Or just watch it all burn down together - the choice is yours. Systemic Gameplay Experiment with new spell combinations and find out how they affect enemies and the world around you the hard way. Creative arrangements can lead to powerful creations that overwhelm your foes while untethered amalgamations can be a recipe for disaster! Gunmancer Pack The Wizard With a Gun Gunmancer Pack includes the Dream Projector building recipe, Arch Wizard outfit, and Dandy outfit. Bounty Hunter Pack The Wizard With a Gun Bounty Hunter Pack includes the recipes for Musketeer, Barbarian, and Potion Master's outfits.