Wild Rumble
Wild Rumble is a 3v3 roguelike soccer game in which you'll evolve your team as you score goals through dangerous arenas. Unlock new characters, master their abilities and pick the best upgrades to lead your team to victory! Dive into the roguelike soccer experience that is Wild Rumble as you score goals through dangerours arenas on your mission to defeat the evil Soccer King!