Wild Compatibility
Catalog data for "Wild Costumes." This will enable you to see any "Wild Costumes" your foes are wearing.*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.*You will only be able to view costumes with this download, not utilize them.