Where Is Billy
It's mischief night at Billy’s haunted manor, and the host has quite the challenge in mind for all monsters invited! Partake in a competition of hide-and-seek with an original twist: the only place to hide is the crowd of monstrous guests of which you are part. Find who you are in the crowd and rise to the challenge to be crowned the sneakiest and most perceptive of all monsters! Figure out who you are discreetly, then fulfil your objectives and seek out other players without breaking character to avoid being caught. Each game mode introduces different roles with specific objectives to be fulfilled as a team or on your own. Get bragging rights for the highest score thanks to the endgame leaderboard showcasing each player’s performance. Where is Billy? is for 2 to 8 players locally and/or online. Join other lobbies or open yours to random players to get a full party through the matchmaking system.