Welcome Pack – FOR HONOR
The Welcome Pack offer includes: - 5,000 Steel - The exclusive Skyborne Monument Battle Outfit, unlocked for all heroes The Welcome Pack includes everything you need to begin your journey on the battlefield, with 5,000 Steel and the exclusive Skyborne Monument Battle Outfit unlocked for all heroes! One‑time purchase offer only.