Welcome Bundle
What’s Inside: 10-Day Premium Boost (XP & CP) – A short-term boost for faster leveling and reputation growth. 10 Match RP Boost – Boost your reputation as you get started. 10 Match CP Boost – Boost your credit points as you get started. 10 Match XP Boost – Boost your experience as you get started. 10,000,000 CP in-game currency – A solid balance for meaningful upgrades. 100 LP in-game currency – More currency for expanded customization. Collectors Skin Pack (7 skins) – Stand out with a distinctive theme for your squad. Get the Welcome Bundle now and jump into the action fully prepared. This exclusive offer won’t be available again, so grab it while you can!