Weapon "Halloween"
Add a set containing a new blade, scabbard, and ODM gear to the Equipment Supply Station. Add a little flavor to the battlefield by using a new weapon designed with a Halloween's motif. *Weapon All Set which contains all 4 weapon sets will be released for a special price in December.