Wayfinder
Become a Wayfinder, and unlock their powers as you choose your path and playstyle while pushing back a hostile force that has overtaken your world. A Co-Op ARPG where you directly shape and customize the endless adventures you go on with friends, because Wayfinders are stronger together. The World of Evenor is shattered. You must harness the power of a Wayfinder to Control the Chaos that has overrun your world. Join forces with 2 other friends to strengthen your powers. Control your adventures with mutators—customization modifiers that shape your exploration of an immersive world—to collect valuable gear and loot! Control the Chaos Customize every play experience by entering a gateway of adventures with the help of a mysterious device known as a Gloom Dagger. Each adventure has unique modifiers and challenges YOU conjure and control. Customize the areas you explore, bosses you encounter, materials you collect, and the Wayfinders you become. Become a Wayfinder Control and harness the power of a mighty Wayfinder! Wield a variety of unique abilities ranging from ebbing arcane magic and tech to lethal martial prowess, catering to your preferred playstyle. Traverse an immersive world with other Wayfinders and shape your adventures the way you want. Control what you explore and what enemies you fight to best customize how you want to play your Wayfinder. Explore and Collect On every hunt and expedition into the Gloom you’ll discover new locations, monsters and gear. Collect every set of armor, each unique weapon, and hundreds of apartment decorations as you mend the various regions of a broken world. Stronger Together Wayfinders are stronger together! Tackling story missions or the latest boss hunt with friends as Wayfinder supports 3 player co-op allowing you to drop in and drop out of your friend's adventures and progress together in your fight against the Gloom.