Warrior Founder Pack
Unleash your inner warrior with this Legendary skin pack for HyperBrawl Tournament. This pack includes: - 2 Legendary skins for Toro - 2 Legendary skins for Sir Gallant - 2 Legendary skins for Rune - 2 Legendary skins for Ti Note: To equip these skins the applicable hero must be unlocked in-game. Unlocking Heroes is free and achieved through gameplay.