Warframe: Oraxia Bundle
Stalk your prey through the floating islands of Duviri with the new Oraxia Bundle! Featuring the deadly hunter Oraxia, as well as her signature Weapons and Customizations. This Bundle includes: - Oraxia - Oraxia Chelicera Helmet - Spinnerex - Scyotid - Arachna Armor - Zygiella Ephemera - Scuttler Domestik Drone - 370 Platinum This bundle may only be purchased once per account.