Warface: Clutch — Sniper Starter Pack
Gear up for victory with the Sniper Starter Pack! Power up your arsenal with a top-tier Golden weapon, 1500 Kredits and special boosters that increase your XP and in-game earnings. Ready to dominate the battlefield? Grab your pack today! The pack includes: — 1500 Kredits — Golden Cobalt Kinetics Twenty-Seven — VIP Booster (30 days) — Mega VIP Booster (30 days)