Warface: Clutch — Rifleman Starter Pack
Gear up for victory with the Rifleman Starter Pack! Power up your arsenal with a top-tier Golden weapon, 1500 Kredits and special boosters that increase your XP and in-game earnings. Ready to dominate the battlefield? Grab your pack today! The pack includes: — 1500 Kredits — Golden Cobalt Kinetics EDGE Rifle — VIP Booster (30 days) — Mega VIP Booster (30 days)