War Thunder - Eternal Shell Pack
This pack includes: 5000 Golden Eagles Premium account for 30 days Unique title: "Riding to Snailhalla" Unique decal: "Eternal Shell" The year is 2999,99. Do not, my friends, become addicted to the D point. It will take hold of you, and you will resent its absence! My name is Shell, and I am your redeemer. It is by my hand you will rise from the ashes of this world. Return my captured points to me, and I myself will carry you through the gates of Snailhalla. You shall crawl eternal!