War Horse
There are countless horses to be found in the massive world of Red Dead Redemption, but none is stronger, faster or tougher than the War Horse. Whether storming gang hideouts, exploring the wilderness for hidden treasure, or outrunning the law, the War Horse gives gunslingers an advantage in nearly every situation.