Wall World: Deep Threat
Travel beyond the Great Rift and explore the Wall where no robospider has gone before! Fight new enemies and face a never before seen threat. Dig up unexplored biomes and unlock new technologies. Reveal the secrets of the past and get to the bottom of things! Welcome to Deep Threat, a Wall World story expansion! With it you'll get to explore a remote section of the Wall which holds traces of a distant past. But you will have to fight for answers, and not only with the new types of Zyrex: other inhabitants of the Wall are also not too keen on parting with their secrets. — Dig and enhance Nine new mine biomes with relics and blueprints that you haven't seen before buried within. — Fight New types of enemies and bosses, even angrier than before. A third party is now guarding the secrets of the Wall. — Explore Study the finds to piece together the events of the distant past and uncover the secret that is buried deep in the bowels of the Wall.