Wailing Heights
A body-hopping, musical adventure game, set in with a horrific hamlet of modern monsters. After being invited to a gig in a town no one's ever heard of, Frances Finklestein is trapped in a holding cell, charged with the crime of... Being Alive! A mysterious cellmate teaches you the power of possession - leaving your corpse in the holding cell and “body-hopping” from hipster vampires, to vegan werewolf, to soulful zombie. Each creature’s skills and abilities bring you one step closer to getting your body out of lock-up and escaping Wailing Heights.