Viewer Pack The Second
This free pack will help keep your co-op game rolling if your partner has downloaded Gangstas in Space. This free pack does not allow you to play Gangstas in Space, but allows for full compatibility in a co-operative game. This pack is not necessary if you have already downloaded Gangstas In Space.