Vending Machine DLC
The Vending Machine DLC introduces fully restockable vending units that you can place anywhere throughout the city. Expand your reach beyond your store by operating multiple machines at once, each generating passive income as long as they stay stocked. While these machines offer new business opportunities across town, they cannot be placed inside your store, so choose your city locations strategically to maximize visibility and sales.