Vacation Compatibility
Catalog data for ""Vacation Costumes."" This will enable you to see any ""Vacation Costumes"" your foes are wearing. *This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game. *You will only be able to view costumes with this download, not utilize them.