Universal Studios Experience
Let’s go to Universal Studios, right here in Minecraft! You’ll start your adventure at the gates of Universal Studios, where Woody Woodpecker will greet you and ask for your help restoring the letters on the Universal globe. As you venture forward, you’ll encounter riveting rides, souvenir shops, amazing minigames, and more marvelous characters like Shrek and E.T.!