UnderDungeon + Cyber Protocol
UnderDungeon Armed to the teeth This fantasy world let's you fight in a variety of ways. Magical bubbles, a boomerang cannon or a classic longsword can go a long way in this foreign land. Every one of your weapons can be further upgraded to unlock their hidden potential. Interesting world Enjoy stylized 2D graphics, and mini games. Every character you meet has something interesting to say...maybe except for the ducks. Other then that, pay close attention to all of them. Hidden secrets Throughout the map, you'll find secret areas with some very strange fellows. What could they be up to? There is only one way to find out. _____________ Cyber Protocol All of the android G0X6’s life processes were shut down. The only way to bring him back is to hack his security system and manually start the recovery protocol. But it’s one hitch… So far, even the largest corporations haven’t accomplished this challenge. Can you save your friend and prove you’re the best hacker in this lawless city? Cyber Protocol is an arcade puzzle game set in a Cyberpunk scenario with a strong and dynamic gameplay. If you want to test your logical skills and reflex, you love the retro style and good energetic music, just grab a gamepad.