Under Leaves
Relax, looking for hidden objects in a gorgeous, hand-painted scenery. Under Leaves will take you on a journey around the world where you’ll discover charming animals and beautiful landscapes. The best way to rest Relaxing music, amazing scenery, peaceful gameplay—all this will make you slow down. Let your thoughts flow freely as you collect items for your next animal. Beautiful graphics Hand-painted backgrounds delight with their detail and colors. Practically every frame looks literally like a picture ready to hang on the wall. Visit the entire world On your journey you’ll find yourself in the land of ice, stop in the sultry jungle or dive under the water. 9 locations scattered around the world are waiting for you. Meet its animal inhabitants All nature lovers will be charmed by 29 animated animals from all over the world. A polar bear, a big-eyed owl, a turtle or a parrot—they need a bit of your help. Available for everyone Controls are very simple, and there is no text in the game—only numbers—so everyone can enjoy it. Relax today with a journey around the world in the company of charming animals.