Undead Nightmare Pack
Unleashed upon the world of Red Dead Redemption. The Undead Nightmare Pack features an entirely new single-player campaign that follows John Marston as he tries to find a cure for the highly-infectious undead plague spreading across the frontier. In addition to this epic single-player adventure, the Undead Nightmare Pack also features a brand new multiplayer mode in addition to new gameplay mechanics, weapons, undead animals and mythical creatures.