Uboat Attack: Vortice DLC
A new fearsome vessel has joined the fight! With this DLC, you'll unlock: - A new charm ability to confuse the enemy forces - 15000 medals to upgrade your ships - Additional triple torpedos for a rainy day You can't become a great captain without a good ship.