Trick Jam
Expand your game with 3 NEW exotic tracks in Egypt, Australia and Iceland. New tracks change the game with a arena style layouts each with tight switchbacks, even bigger jumps and for the first time; cross over jumps! Unlock 10 new exciting skills to take the skills to a whole new level! Enjoy a new combo system that is both rewarding and engaging while enjoying the new acobatic stunts that are pulled off.